perjantai 18. lokakuuta 2013

Kesällä keskiviikkona

On monta asiaa, jotka pitäisi tehdä. Tai jotka haluaisin tehdä. Asioita, joilla ei ole mikään kiire, mutta jotka roikkuvat tekemättömien töiden alati pitenevällä listalla. Työkaverini tällaisten asioiden ilmaantuessa sanoo, että tehdään ne sitten kesällä keskiviikkona. Tarkoittaa epämääräisenä ajankohtana joskus hamassa tulevaisuudessa. Tai jätetään tekemättä.

Tänään töiden jälkeen aloin etsiä internetistä maailman kauneimpia lautasia eli Arabian erästä nimetöntä sarjaa, josta olen onnistunut hankkimaan muutaman lautasen. Voidakseni laittaa etsintäilmoituksen Facebookiin minun täytyi ottaa muutamia valokuvia astioista. Samalla muistin, että olin jossain vaiheessa aloittanut kotisivujeni päivittämisen mummoastioiden keräilyn osalta, mutta työ oli jäänyt - kuten tavallista - kesken. Vuoden aikana olen alkanut keräilemään myös emalia, peltipurkkeja, kattiloita ja muovia. Näistäkin olisi tarkoitus tehdä omat osionsa sivuilleni.

Tosiasia on, että mikään ei valmistu, jos ei edes aloita. Joten tuumasta toimeen ja kamera käteen. Räps, räps, räps. Ja sitten hiljaisuus. Kameran akku loppui. Kertakaikkiaan minun tuuriani!!! Kuvaamisen sijasta siirryn siis suunnittelemaan uusien osioiden rakennetta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti