sunnuntai 26. elokuuta 2012

Koiraa ja kuvauksia

Viikko mennyt taas ihanaisen Tessun kanssa. Tessu on siskoni pojan avovaimon koira ja aina, kun he ovat jossain reissussa, saavat ilomielin kysyä minua koiravahdiksi. Hillan kuoleman jälkeen on vain hyvä, kun voin parannella koirakuumettani Tessun seurassa.
 Tessu asuu lähellä kotiani, mutta silti minun on helpompi asua koiravahtiajan heidän luonaan. Niinpä jälleen pakkasin lentolaukkuni, järjestelmäkamerani ja tietokoneeni mukaan ja saavuin alkuviikosta Tessun luokse. Järjestely sopii hyvin, koska voin tehdä pääasiassa etätöitä. Missä on nettiyhteys, siellä voin tehdä töitäkin. Eikä Tessun tarvitse olla päivisin yksin.

Järjestelmäkameran kantaminen mukana oli aivan turhaa. Tarkoitukseni oli vihdoin ja viimein opetella kameran käyttöä ja eräänä iltana kaivoinkin kameran ja ohjekirjan esiin. Muuten ihan hyvä juttu, mutta olin ottanut mukaani digiboxin ohjekirjan!!! Se siitä kameran käytöstä.

Tiistaina minulta lähti tukka. Sain 50-vuotislahjaksi työkavereilta lahjakortin Titti Haapalalle ja alkoi olla jo aika käyttää tuo kortti. Kävin ensin intialaisessa päähieronnassa ja sen jälkeen kampaajalla. Minulla taisi olla näin lyhyt tukka viimeksi joskus 1980-luvulla. Olen hyvin tyytyväinen hiuksiini, koska pitkä roikkuva tukka alkoi olla lähinnä rasittava.

Tänään kävi nuoripari kotona syömässä ja sitä varten tietysti minäkin menin kotiin kokkailemaan. Oli sovittu, että ruuan jälkeen lähden tyttärelleni malliksi, kun hän ottaa valokuvia. Kiertelimme metsässä ja lammen rannalla räpsimässä kuvia. Tämän kuvan saan ihan tekijän luvalla laittaa blogiini:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti