keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Kevätväsymystä?

Muutaman päivän olen ollut todella väsynyt. Mieli tekisi tehdä kevätsiivousta ja muutenkin laittaa kotia, mutta hyvistä aikomuksistani huolimatta kaikki jää vähintäänkin kesken. Sain minä sentään viikonloppuna pestyä 4 mattoa, mutta siinä olikin koko viikonlopun siivoussaldo. Eilen päätin alkaa järjestelmään vaatekomeroitani ja sainkin uudet vaatteeni siististi kaapin hyllylle. Mutta kaikki kaapeista lattialle, sängylle ja tuoleille kiskomani vaatteet jäivät niille sijoilleen, kun väsymys iski.

Mikäpä sitä olisi siivotessa, jos voisi tarpeettomat laittaa vain jätesäkkiin ja roskikseen. Mutta paljon oli kaapeissa ihan käyttökelpoistakin, joten pitäisi lajitella ja viedä UFF:n laatikkoon. Eipä auttanut muu kuin laittaa makuuhuoneen ovi kiinni ja nukkua jälleen olohuoneen sohvalla. Ja odottaa aikaa parempaa, jolloin jaksaisin jälleen käydä makuuhuoneen kimppuun. '

Viime perjantaina kävin siskoni kanssa Myyrmannissa ja muistin vihdoin ja viimein ostaa kehykset. Sain tämän taulun tuliaisina Egyptistä jo viime kesänä, mutta aina olen unohtanut ottaa tarpeelliset mitat mukaani kauppaan. Nyt on vihdoin taulu seinällä.

En minä täysin toimettomana ole ollut kevätsiivouksen ja kodin suhteen. Olen nimittäin hurahtanut Facebookissa olevaan huutokauppaan ja kaikenlaista kivaa on tullut huudettua. Makoilen illat sohvalla, toisella silmällä katselen telkkaria ja toisella seuraan huutokauppaa. Nyt odottelen vain paketteja saapuvaksi.

Huomenna on ensimmäinen asiakaspalaveri sairastumiseni jälkeen ja hieman jännittää, miten jaksan sekä matkan että palaverin. Olen varautunut tulemaan taksilla kotiin, mutta toisaalta haluaisin päästä käymään apteekissa ja luontaistuotekaupassa. Beroccaa, D-vitamiinia, E-epaa yms tarvitaan, jotta selviän tästä väsymyksestä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti