perjantai 14. maaliskuuta 2014

Shoppailemaan

Hyvin nukutun yön jälkeen suihkuun ja aamiaiselle hotellin ravintolaan. Palvelu oli hidasta, mutta ystävällistä. Verisuonet itkivät hiljaa, kun lapoin naamaani periamerikkalaista aamiaista eli pekonia ja munia. Ja ah, niin ihanaa karpalomehua!!



Aamiaisen jälkeen lähdimme Dolphin Malliin, jossa shoppaillessa kuluikin koko päivä. Kauppakeskus ei ollut yhtä suuri kuin Orlandon Florida Mall, mutta ihan riittävästi täälläkin oli kauppoja.





Olin ehtinyt unohtaa, miten paljon edullisemmat hinnat Yhdysvalloissa on Suomen hintatasoon verrattuna.  Ostin itselleni mm Nine Westin aurinkolasit sekä Michael Korsin kengät. Nämä ballerinat olisivat vähän asiallisemmat konferenssin iltatilaisuuksiin kuin jalassani olevat kiinantossut tai hotellihuoneessa olevat feikkicrocksit.


Päivä oli lämmin kuten edellinenkin ja shoppailun lomassa oli mukava piipahtaa ulos drinkille. Työkaverini tilasi tietysti alkoholittoman vaihtoehdon, koska hän ajoi. Minä tilasin Miami Vicen, jossa olikin melkoisen rutkasti tummaa rommia. Hyvää se kuitenkin oli.


Lopuksi kävimme vielä Cheesecake Factoryssä syömässä päivällisen ja sen jälkeen lähdimme ajamaan takaisin kohti hotellia.


Työkaverini oli saapunut Miamiin jo paria päivää minua aikaisemmin. Hän oli kertonut minulle Facebookissa luomuruokakaupasta, joka oli aivan hotellimme vieressä. Hän sanoi, että ihastuisin kauppaan varmasti. Ja niinhän siinä kävi, että kun kävimme hakemassa kaupasta iltapalaksi papusipsejä ja tuoretta salsaa hotellin jääkaappiin, olin täysin myyty jo vihannestiskillä!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti