torstai 28. toukokuuta 2020

Onnenpäivä

Huhtikuussa 2013 tein päivityksen Maailman kauneimmat lautaset. Nuo Arabian lautaset eivät ole mitään suosittua ja arvostettua sarjaa, vaikka minä en kertakaikkiaan pysty ymmärtämään, miksi eivät ole. Kauneimmat koskaan näkemäni lautaset.

Olen etsinyt samaa sarjaa olevia astioita aina, kun olen kierrellyt kirpputoreja tai selannut verkkokauppoja ja Facebookin kirpputoriryhmiä. Näitä vaan ei ole oikein missään. Tänään kuitenkin huomasin Huuto.netissä saman sarjan leipälautasia. Ei tarvinnut miettiä ostamista sekuntiakaan vaan kaivoin välittömästi esiin Huuto.netin käyttäjätunnukseni ja tein kaupat. Ihana myyjä kaiken lisäksi vielä toi lautaset illalla suoraan kotiovelleni!
Työpäivä meni sillä tavalla mainiosti, että mikäli mitään erityistä ei ensi viikolla tapahdu, minä lähden viikon päästä kesälomalle. Vihdoinkin! Viikonloppuna on tulossa ihanan kesäinen ilma ja samoin koko ensi viikko. Minulle on kuitenkin aivan sama, vaikka viikon päästä alkaisi sataa räntää. Kunhan olisi loma!

Tilasin lounaaksi Pizza Drivestä kebabin salaatilla ja sen vuoksi illalla ei ollut kova nälkä. Olin ostanut Salmiakki Wingsejä ja niiden kanssa Poppamiehen Paahdettu valkosipuli -majoneesia sekä lehtikaalisalaattia. Salmiakin maku oli varsin mieto, mutta wingsit olivat kuitenkin niin hyviä, että ostan toisenkin kerran.
 Pandemiatilanteessa ei - yllätys, yllätys - mitään ennalta arvaamatonta.
Huomenna on perjantai ja pihatyöt odottavat. Takapiha on siivottava ja pestävä puutarhakalusteet. Etupihalla on ryhdyttävä repimään irti pihlajan, koivun, vaahteran ja ties minkä taimia maasta sekä tyhjentämään kukkapurkit, jotta saan niihin jossain vaiheessa kesäkukkia. Nyt on vatsa täynnä ja onnellinen olo. Sekä minulla että Tikrulla. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti