maanantai 20. huhtikuuta 2020

Lievää ärsyyntymistä

Tänään piti tulla Cremalta tilaamani makusiirapit klo 17-22 välisenä aikana. Tasan viideltä sain testiviestin, että toimitus on peruttu, koska tavarat oli lajiteltu väärin terminaalissa. Klo 17:19 sain uuden tekstiviestin, että tilaukseni on toimitettu ja pyydettiin antamaan palaute palvelusta. Kuljetuksen hoitaa Budbee.
Tekstiviestit tulivat Budbeelta, mutta seurantalinkissä Crema näyttäisi peruneen toimituksen. Seuraava vaihe olikin etsiä netistä Budbeen asiakaspalvelun tiedot. Löysin chatin, jossa esitin kysymykseni ja jäin odottelemaan vastausta. 50 minuuttia myöhemmin selvisi, että pakettini on Budbeen terminaalissa ja saan uuden viestin toimitusajasta mahdollisesti jo tänään.

Rehellisesti sanottuna alkoi pikkuisen ärsyttää. Olen tottunut siihen, että kuljetukset toimivat ja nyt harmitti suuresti, että valitsin Budbeen enkä Postia. Crema kuitenkin sijaitsee Helsingissä, joten ei pitäisi olla edes mitään kielellisiä tai muitakaan väärinkäsityksiä. Asiakaspalvelun chattiin vastannut englanniksi kirjoittava nainen oli kuitenkin hyvin ystävällinen, joten tunnin ylimääräinen asian selvittely ei enää haitannut niin paljon.

Tein tänään viinitilaukseni Saksasta. Jään varautuneella mielialalla odottamaan, miten sen toimituksen kanssa käy. Olisipa Vagabonda auki, kävisin juomassa lasillisen viiniä ja syömässä intialaista ruokaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti