sunnuntai 19. huhtikuuta 2020

Päivystysviikko alkoi

Ja taas on minun vuoroni päivystää. Toivottavasti tulisi rauhallinen viikko tai ei ainakaan mitään kamalaa hässäkää. Töitä kun riittää muutenkin ihan mukavasti. Olin aikonut tehdä viikonloppuna vähän töitä, koska yksi kokeiluni saattaa sotkea kaikkien muiden huomisen työn. Olen kuitenkin puuhastellut kaikkea muuta, joten jätän kokeiluni huomisiltaan.

Kaappini eivät ole koskaan olleet niin tyhjillään kuin nyt. Jopa tomaattimurska ja nuudelit ovat lopussa. Onkin ollut erinomainen tilaisuus pestä jääkaapit. Pesuaine olisi ehkä kannattanut valita toisin, koska jääkaappini tuoksuvat nyt Tolulta, vaikka olen huuhdellut lasihyllyt juoksevan veden alla ja pyyhkinyt jääkaappien seinät moneen kertaan huuhdellulla rievulla.

Aamulla Tikru ei ollut kovin ilahtunut, kun katkarapumunakkaassani ei ollutkaan katkarapuja vaan raastettua perunaa. Muistin väärin, että pakastimessa olisi ollut vielä pussillinen katkarapuja. Eikä jääkaapissa ollut Tikrulle kinkkuakaan. Onneksi oli vielä muutama viipale kalkkunaleikettä.
Muuten sunnuntai on mennyt laiskotellessa ja ulkoillessa. Olen katsonut televisiosta ohjelmia, rapsutellut Tikrua ja Stellaa. 
Päivällä söin eiliseltä jääneitä ruokia. Illalla tein vielä härkäpapupurkillisesta sitruunaista spagettikastiketta. Huomista lounasta varten laitoin viimeisestä jauhelihapaketista lihapullia uuniin. Huomenna joutuu ehkä tilaamaan Pizza Drivestä ruokaa päivälliseksi ja ylihuomenna tuleekin taas kaapit täyteen. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti